محبی و شانگهای در شرایطی جشن قهرمانی خود را بر پا کردند که به لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار نداشتند.

جهانیار محبی

به گزارش همشهری آنلاین سوپرلیگ چین هفته بیست و نهم خود را با برگزاری یک بازی حساس سپری کرد؛ دیداری میان تیم‌های اول و دوم جدول. شانگهای‌پورت 59 امتیازی و شاندونگ 54 امتیازی به مصاف هم رفتند و حساس‌ترین بازی فصل را انجام دادند. شانگهای‌پورت با هدایت خاویر پریرا تنها به یک تساوی نیاز داشت تا عنوان قهرمانی را پس از سال‌ها به دست بیاورد. شاندونگ هم تلاش می‌کرد با شکست شانگهای به دو امتیازی صدرنشین برسد و هفته آخر امیدوار به کسب قهرمانی بماند.
با این حال بازی دو تیم با تساوی یک بر یک تمام شد تا شانگهای 60 امتیازی شود و یک هفته زودتر عنوان قهرمانی را کسب کند. نکته جالب درباره شانگهای‌پورت حضور یک مربی ایرانی جوان روی نیمکت این تیم است. جهانیار محبی که سابقه حضور در لوانته اسپانیا، هنان چین را همراه با خاویر پریرا و همچنین شیجیاژوانگ و فولاد را کنار قطبی دارد، این فصل در کادرفنی شانگهای حضور مؤثری داشت و در نهایت توانست همراه این تیم مشهور قهرمان سوپرلیگ چین شود.
محبی و شانگهای در شرایطی جشن قهرمانی خود را بر پا کردند که به لحاظ مالی در وضعیت خوبی قرار نداشتند و مثل سال‌های قبل نتوانستند ستاره‌های نامداری جذب کنند. تنها بازمانده از ستاره‌های پیشین شانگهای، اسکار برزیلی است که سابقه بازی در چلسی و تیم ملی برزیل را در کارنامه دارد. بنابراین پریرا و محبی دست به کار بزرگی زدند و در حضور چند مدعی بنام توانستند قهرمان سوپرلیگ شوند.
شانگهای‌پورت برای ادامه همکاری با زوج اسپانیایی- ایرانی پیشنهادی ارائه داده اما فعلاً پاسخ روشنی دریافت نکرده. مشخص نیست آیا همکاری پریرا و محبی با شانگهای ادامه پیدا می‌کند یا نه؟ بخصوص که تیم‌هایی از ایران، قطر و امارات برای جذب آنها برنامه‌ریزی کرده و امیدوارند بتوانند کادرفنی فعلی شانگهای را راضی به جدایی کنند؛ اتفاقی که بعد از قهرمانی در چین نمی‌تواند خوشایند هواداران شانگهای باشد.

کد خبر 802720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha